Namen predavanja/delavnice je ozaveščanje o spremembah možganske strukture v tretjem življenjskem obdobju ter učenje vaj, s katerimi te spremembe preprečujemo in upočasnjujemo: |
I. del – Naši možgani in bistre misli: Ø Kakšni so naši možgani? Ø Kako v njih potekajo procesi? Ø Kaj se dogaja s staranjem? Ø Zakaj prihaja do sprememb v možganski strukturi? Ø Kako misli vplivajo na staranje? Ø Ali smo zavestni svojih misli? Ø Kako lahko upočasnimo staranje s svojimi mislimi? Ø Vprašanja in odgovori. |
Namen predavanja/delavnice je ozaveščanje o spremembah možganske strukture v tretjem življenjskem obdobju ter učenje vaj, s katerimi te spremembe preprečujemo in upočasnjujemo: |
II. del – Vaje za krepitev kognitivnih sposobnosti: Ø Kaj je možganska gimnastika? Ø Vaje možganske gimnastike. Ø Kaj pomeni mentalna gibljivost. Ø Primeri vaj mentalne gibljivosti. Ø Povezovanje leve in desne možganske polovice. Ø Vaje obojeročnega pisanja in risanja. Ø Logične vaje. Ø Vaje povezovanja, sklepanja, simetrije … Ø Vprašanja in odgovori. |
Namen predavanja je spoznavanje različnosti vrednot posamezne generacije in sprejemanje drugačnosti generacije: |
Ø Kaj so vrednote v sodobni družbi? Ø Ali vrednote v družbi res izginjajo? Ø Pregled vrednot različnih generacij. Ø Kako se vrednote zrcalijo v našem življenju? Ø Zakaj imamo različne vrednote v življenju? Ø Kako lahko poznavanje vrednot različnih generacij vpliva na boljše medgeneracijske odnose? Ø Vprašanja in odgovori. |
Namen predavanja je predstaviti prednosti medgeneracijskega sodelovanja na delovnem mestu: |
Ø Predstavitev generacije starejših v postmoderni družbi. Ø Predstavitev mlajše generacije v postmoderni družbi. Ø Medsebojno prepletanje delovanja na različnih področjih. Ø Različni tipi medsebojnega in medgeneracijskega sodelovanja. Ø Kaj pomeni medsebojna pomoč in njene prednosti. Ø Kaj pomeni medsebojno učenje. Ø Primeri dobrih praks doma in v tujini. Ø Vprašanja in odgovori. |
Namen predavanja je predstaviti prednosti medgeneracijskega sodelovanja v domačem okolju in povezovanje generacij: |
Ø Predstavitev generacije starejših in njene prednosti. Ø Predstavitev mlajše generacije in njene prednosti. Ø Medsebojno prepletanje delovanja na različnih področjih. Ø Zakaj je potrebna medsebojna pomoč med generacijami? Ø Medsebojno učenje in prenašanje zaklada vsake generacije. Ø Bogatitev življenja posamezne generacije. Ø Skrivnosti harmonije v družinskih odnosih, vzgoje in dinamike v odnosih s sorodniki. Ø Kako ponovno zgraditi mostove med generacijami? Ø Vprašanja in odgovori. |
Namen predavanja je ozaveščanje pomembnosti duševnega zdravja v tretjem življenjskem obdobju: |
Ø Katere so glavne komponente duševnega zdravja? Ø Kakšne so naše glavne potrebe v tretjem življenjskem obdobju? Ø Upadanje sposobnosti in depresija. Ø Kako na naše duševno zdravje vpliva na kvaliteto življenja? Ø Kako premagati boleče in neprijetne izkušnje ter srce napolniti z mirom? Ø Moč poslušanja in duševno zdravje. Ø Dejavniki, ki vplivajo na duševno zdravje. Ø Samostojnost v tretjem življenjskem obdobju in duševno zdravje. Ø Vprašanja in odgovori. |
Namen predavanja je ozaveščanje o demenci, hitro odkrivanje in delovanje svojcev v primeru demence: |
Ø Kaj je demenca? Ø Kaj so njeni vzroki in posledice? Ø 101 obraz demence ali kako se demenca kaže na različne načine. Ø Kako se z njo soočamo? Ø Demenca in bližnji. Ø Komunikacija kot izziv pri demenci. Ø Preventiva. Ø Vprašanja in odgovori. |
Namen predavanja je spoznavanje pomembnosti zadovoljstva na delovnem mestu in iskanje načinov, kako lahko to zadovoljstvo izboljšamo: |
Ø Kaj pomeni zadovoljstvo? Ø Zakaj je zadovoljstvo na delovnem mestu tako zelo pomembno? Ø Zadovoljstvo vpliva na različne sfere našega življenja. Ø Kaj je naloga vodje in kaj naloga delavca? Ø Kaj lahko mi naredimo za dobro klimo na delovnem mestu? Ø Kaj dobro vem, pa vseeno počnem? Ø Majhni triki zadovoljstva doma in na delovnem mestu. Ø Vprašanja in odgovori. |
Namen predavanja/delavnice je spoznavanje asertivne komunikacije, s katero pridobimo kakovostnejše odnose: |
Ø Kakšen je način našega odzivanja? Ø Kakšen je asertiven način komuniciranja? Ø Zakaj nastajajo konflikti v komunikaciji in kako jih lahko preprečimo? Ø Poslušanje in izražanje. Ø Vaje asertivne komunikacije. Ø Moč poslušanja, pozitivnega govora in umetnost reševanja konfliktov. Ø Transformacija odnosov do drugih in do sebe. Ø Vprašanja in odgovori. |
Namen predavanja/delavnice je spoznavanje konfliktov in spoznavanje možnosti preprečevanja in morebiti tudi reševanja: |
Ø Kaj sploh je konflikt? Ø Zakaj so konflikti dobri? Ø Kakšne konflikte poznamo? Ø Kako jih preprečimo in kako rešujemo? Ø Strategije reševanja konfliktov. Ø Znamo poslušati? Ø Avtomatsko odzivanje. Ø Moč poslušanja, pozitivnega govora in umetnost reševanja konfliktov. Ø Vprašanja in odgovori. |
Namen predavanja je predstaviti krizo (z njo se vsi soočamo), njen potek skozi različne faze iz izhod iz nje: |
Ø Kaj je kriza? Ø Katere faze običajno ima kriza? Ø Kako dolgo poteka kriza? Ø Zakaj določena stanja doživljamo kot krizo? Ø Kako je, ko se v njej znajdemo? Ø Kako rešujemo krizo? Ø Kako izstopimo iz krize? Ø Vprašanja in odgovori. |
Namen predavanja/delavnice je dvigniti zavedanje o pozitivnem staranju: |
Ø Kaj pomeni staranje v trenutnem svetu in času? Ø Kakšne so prednosti staranja in kaj lahko pričakujem? Ø Razmišljanja o pozitivnem staranju. Ø Ali najdemo smisel tudi ko se postaramo? Ø Iščem dobre trenutke ali ovire? Ø Zakaj je starost privilegij? Ø Primeri iz vsakdanjega življenja, podprti z lepimi mislimi. Ø Vprašanja in odgovori. |
Namen predavanja je osvetlitev različnih možnosti bivanja z zadnjem obdobju in ozaveščanje lastne odgovornosti pri samostojnem življenju: |
Ø Starost je neizbežna, če imamo to srečo. Ø Kako si želimo preživeti zadnje obdobje življenja? Ø Kakšna pa je realnost? Ø Vsi si želimo samostojnosti v življenju – kaj lahko naredim zanjo? Ø Različni načini bivanja ob onemoglosti. Ø Kaj lahko pričakujem? Ø Kaj je težko pričakovati? Ø Kaj lahko sam/a naredim? Ø Vprašanja in odgovori. |
Namen predavanja je predstaviti zelo pogosto stanje starejših – osamljenost in predstaviti možne izhode iz tega stanja: |
Ø Kaj je osamljenost? Ø Kako jo doživljamo? Ø Zakaj se počutimo osamljene? Ø Zakaj sta starost in osamljenost pogosto povezana? Ø Strah pred osamljenostjo. Ø Zakaj se nekateri ne počutijo osamljene? Ø Vpliv našega delovanja in osamljenost. Ø Možni izhodi iz osamljenosti. Ø Vprašanja in odgovori. |
Predavanja potekajo 2 šolski uri. Gre za interaktivno predavanje, kjer vključujemo tudi udeležence, kjer je to mogoče.
Cena posameznega predavanja je 280,00 eur + potni stroški (nismo DDV zavezanci).
Predavanja se lahko po potrebi časovno prilagodi.
Delavnice potekajo strnjeno po 2 šolski uri skupaj. Lahko se kombinira tudi različne delavnice v cikel delavnic.
Načeloma je na delavnici do 15 oseb (zaradi več individualnega pristopa). Ves potreben material zagotovi izvajalec.
Cena posamezne delavnice je 250,00 eur + potni stroški (nismo DDV zavezanec).
Delavnice se lahko po potrebi časovno prilagodi.
Cena udeležbe posameznika na delavnici je okoli 60,00 eur. V ceno je vključen ves potreben material.